Dzielimy się tutaj swoimi doświadczeniami i sugestiami jakie posiadaliśmy w trakcie naszego pijanego życia jak i na drodze naszego trzeźwienia. Mówimy o sobie, nie o innych.

Zamknięta terapiaAA 7 tyg.

Więcej
2022/12/10 18:44 #1 przez Ewamonika
Witam zapisana jestem do lekarza psychiatry do psychologa A później oni skieruja mnie na leczenie już się boję że nie dam rady przestać dziś mam głód Ełk ale nie mam możliwości kupić wyjsc z domu rodzina mnie kontroluje stracilam pracę dobrą przez picie za chwile mogę dzieci stracić jestem sama maz nie może że mną być ze względu na nieporozumienia z moim ojcem on też pije to on pił 1 wszy A ja nauczylam się przy nim teraz już sama pilam wszedzie jest mi wstyd i żal np pracy i inych bliskich ale nie wiem czy dam rady też tak ktos miał prosze o podzielenie się waszymi sytuacjami pozdrawiam 
Następujący użytkownicy podziękowali za tą wiadomość: jerzak, marcin, Kama80, A_niech_to

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/12/10 18:51 #2 przez Alex75
Alex75 odpowiedział(a) w temacie Zapisałam się do lekarza żeby isc na leczenie
Witaj na forum Ewamonika 

Więcej
2022/12/10 18:51 #3 przez JacekK
JacekK odpowiedział(a) w temacie Zapisałam się do lekarza żeby isc na leczenie
Witaj. Masz głód i rodzina Ciebie kontroluje? Tz. że gdyby nie kontrolowała to byś poszła i kupiła alkohol? Żeby się leczyć musisz mocno tego chcieć sama! Walcz może nie wszystko stracone! 
A to co piszesz to fakt alkohol nie rozwiazuje problemow lecz rozwiazuje umowy o prace, zwiazki małżeńskie, konta w banku itp. 
Następujący użytkownicy podziękowali za tą wiadomość: marcin, A_niech_to

Więcej
2022/12/10 19:00 #4 przez marcin
marcin odpowiedział(a) w temacie Zapisałam się do lekarza żeby isc na leczenie
Cześć. Mam na imię Marcin i jestem alkoholikiem.