wielkanoc2019

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Umieszczamy tutaj wszelkie Ogłoszenia,Zaproszenia,Prośby,Informacje.

TEMAT: Badanie

Badanie 2019/03/22 09:20 #1

• adam791
  • adam791 Avatar
  • Wylogowany
  • Nowicjusz
  • Otrzymane podziękowania: 1
Witam,

Nazywam się Adam Grys. Jestem studentem Uniwersytetu Adama Mickiewicza i prowadzę badania, które pozwolą odpowiedzieć na pytanie czy uzależnienie się ojca przed lub po 10 roku życia syna ma na niego wpływ. Z tego powodu proszę o wypełnienie ankiety tylko mężczyzn w wieku od 18 do 25 lat, których ojciec uzależnił się od alkoholu w przeszłości(bądź wciąż pozostaje uzależniony). Liczy się dla mnie każda wypełniona ankieta. Samo badanie trwa 23 minuty. Składa się z kilku testów, które podczas wypełniania pozwolą zastanowić się nad samym sobą i własnym siebie spostrzeganiem. Ponadto badanie ma ważny charakter naukowy i pozwoli rozwikłać pewną hipoteze. W razie jakichkolwiek pytań związanych z badaniem w linku podaje swój adres mailowy przez który można się ze mną skontaktować. 
Pozdrawiam i dziękuje :)
Ostatnio zmieniany: 2019/03/22 09:39 przez Moni74. Powód: Ankiety są niedozwolone
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Badanie 2019/03/22 09:23 #2

• adam791
  • adam791 Avatar
  • Wylogowany
  • Nowicjusz
Witam,
Teraz zauważyłem, że jest też dział ogłoszenia. Proszę moderatora o przeniesienie wątku do działu: Ogłoszenia - Info - Relacje
Dziękuje.

Badanie 2019/03/22 09:41 #3

• Moni74
  • Moni74 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • e*g*a*l*
  • Otrzymane podziękowania: 14879
Witaj Adamie :czesc:
Nie czytałeś regulaminu, punkt 6, zakaz wstawiania ankiet.
Nie próbuj przeskakiwać schodów, kto ma długą drogę przed sobą...nie biegnie - Paula Modersohn-Becker (,,,) nie nauki...czujesz, że to nie tak - Przyjaciel %%-
Za tę wiadomość podziękował(a): Norbi

Badanie 2019/04/02 19:02 #4

• adam791
  • adam791 Avatar
  • Wylogowany
  • Nowicjusz
Wybacz :(