Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Książki lub artykuły na temat alkoholizmu

Książki lub artykuły na temat alkoholizmu 2012/08/12 11:23 #1

• wisienka91
  • wisienka91 Avatar
Witam, jestem studentką III roku pedagogiki opiekuńczo-resocjalizacyjnej i poszukuję książek a także artykułów do pracy licencjackiej.Dokładnie mój temat brzmi: "Alkoholizm wśród młodzieży jako przyczyna wykluczenia społecznego." Gdyby ktoś znał jakieś książki godne polecenia byłabym bardzo wdzięczna za pomoc
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Książki lub artykuły na temat alkoholizmu 2014/06/18 17:50 #2

• Czeslaw
  • Czeslaw Avatar
  • Wylogowany
  • Przyjaciel Forum
  • Jeśli mówisz prawdę, nie musisz niczego pamiętać.
  • Otrzymane podziękowania: 5024
Wstęp:
Powiększ status
Drogowskazy

Osiatyński Wiktor