Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Dzielimy się tutaj swoimi doświadczeniami i sugestiami jakie posiadaliśmy w trakcie naszego pijanego życia jak i na drodze naszego trzeźwienia. Mówimy o sobie, nie o innych.

TEMAT: Alkoholizm?

Alkoholizm? 2019/08/19 21:40 #1

• Fredericia
  • Fredericia Avatar
  • Wylogowany
  • Gaduła
  • Otrzymane podziękowania: 199
Witam!
Mam na imię Justyna, mam 37 lat. Piję praktycznie codziennie od początku 2017 roku. Niby jesteśmy normalną rodziną, ja pracuję jako pielęgniarka, mąż jako pedagog, mamy 2 dzieci. Mąż piję rzadko, zwykle w weekendy i niewiele. Mieszkamy w Danii.
Nie upijam się do nieprzytomności, nie mam absencji chorobowych z powodu alkoholu, w pracy nie piję.
Przed 2017 też piłam, jednak zdecydowanie rzadziej. Na początku 2017 zamknięto szpital w moim mieście i oddział na którym pracowałam przeniesiono do innego. Na początku dojeżdżałam samochodem, jednak było to męczące, zwłaszcza zimą, więc przesiadłam się na pociąg. Podróż trwa 15-20 minut, w sam raz żeby wypić piwo czy drinka. Wkrótce potem wpadłam na fajny pomysł- przelewałam wino do 0.5 litrowej butelki po wodzie mineralnej, potem też drinki, zwykle whisky z colą w butelce po coli, wygląda zupełnie niewinnie.
Z taką butelką chodziłam z dziećmi na plac zabaw. W pracy ani w drodze do pracy nie piłam, na kacu oczywiście przychodziłam.  Samochodem nigdy po spożyciu nie jeździłam.
W drodze do pracy w pociągu szybki makeup, w drodze powrotnej picie. W szafce w szatni robiłam przelewy ze szkła do plastiku.
W domu też sobie popijałam, ale w ukryciu. Tak sobie pomalutku sączyłam wino albo drinki.
Po nocnych dyżurach kilka drinków albo lampek wina na sen. Chowalam butelki w komodzie w ubraniach,  w bieliźnie, żeby mąż nie widział.  W ukrywaniu alkoholu doszłam do perfekcji. Mąż mi uwagi nigdy nie zwracał, nawet jak często go wyprzedzalam w piciu, zwłaszcza w weekend, gdy można było pospać do bólu. Pewnie myślał, że dopóki się nie przewracam to jest OK.