Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Dzielimy się tutaj swoimi doświadczeniami i sugestiami jakie posiadaliśmy w trakcie naszego pijanego życia jak i na drodze naszego trzeźwienia. Mówimy o sobie, nie o innych.

• Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Nie pije piąty dzień..

Nie pije piąty dzień.. 2018/06/08 21:08 #1

• Tomek111
  • Tomek111 Avatar
  • Wylogowany
  • Nowicjusz
  • Otrzymane podziękowania: 5
Witam wszystkich..jestem alkoholikiem.piłem od wielu lat, najpierw whisky wieczorami po pracy, potem coraz większe ilości..zacząłem się upijać coraz wcześniej, a w zasadzie od paru miesięcy musiałem dopić w srodku nocy a ostatnie tygodnie także od rana..w niedzielę wypiłem ostatni raz..jestem lekarzem..od poniedziałku w zasadzie robię sobie kroplówki i uzupełniam elektrolity więc stanów delirycznych póki co nie miałem..pierwszy dzień trzęsły mi się dłonie..trochę potów i ból głowy.. fizycznie w zasadzie doszedłem do siebie ale teraz ciągle mam ochotę na drinka..i czytając to forum jest lepiej..nie piję nie kupuję alkoholu i walczę..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): jurek, Marta74, samsal, Waldek

Nie pije piąty dzień.. 2018/06/08 21:14 #2

• krzychu62
  • krzychu62 Avatar
  • Wylogowany
  • Stały Użytkownik
  • Świat to...Ty.
  • Otrzymane podziękowania: 1571
A jaka specjalność,jeśli kolega może powiedzieć.
Świat...to ja i TY.

Nie pije piąty dzień.. 2018/06/08 21:17 #3

• Tomek111
  • Tomek111 Avatar
  • Wylogowany
  • Nowicjusz
Właściwie mogę, jestem lekarzem weterynarii:-)
Za tę wiadomość podziękował(a): krzychu62

Nie pije piąty dzień.. 2018/06/08 21:17 #4

• Marta74
  • Marta74 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Otrzymane podziękowania: 1358
Witaj,jestem Marta alkoholiczka.

Nie pije piąty dzień.. 2018/06/08 21:19 #5

• Waldek
  • Waldek Avatar
  • Wylogowany
  • Stały Użytkownik
  • Otrzymane podziękowania: 2794
Witaj Tomku na forum :czesc:
Jestem alkoholikiem