Witamy, Gościu

Nie bądżmy obojętni ile puszczamy kasy z dymem !!!
(1 przeglądających) (1) Gość
Dział w którym zarejestrowani użytkownicy Portalu "niepijemy" mogą oddać gratis zbędne rzeczy ogólnego użytku od A-do Z.Jeżeli posiadasz jakąś zbędną rzecz ,wstaw zdjęcie i podaj namiary na siebie,jak odebrać lub skontaktować się z Tobą.
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Nie bądżmy obojętni ile puszczamy kasy z dymem !!!

Nie bądżmy obojętni ile puszczamy kasy z dymem !!! 18/11/2013 10:53 #1

  • wojgrawoj
  • ( Użytkownik )
  • Offline
  • Przyjaciel Forum
  • Jeśli mówisz prawdę, nie musisz niczego pamiętać.
  • Posty: 2568

Wszystkim, dla których los innych nie jest obojętny
Aga ma problem !!!
Szczepienia dla znajdy ,
może mała pomoc ,A ile radości dla dzieci :-)
Aga na mnie możesz liczyć ,myślę że znajdą się równierz inni zachęcam ,
wystarczy spalić dzisiaj mniej papierosów
,i zdrowiej a zarazem mały piesek będzie miał dom i pana :-)
Pozdrawiam
Wojtek
"Chociażbym chodził ciemną doliną
zła się nie ulęknę
Bo Ty jesteś ze mną."
www.sanktuariummaryjne.pl/
Za tę wiadomość podziękował(a): akerl

Odp: Nie bądżmy obojętni ile puszczamy kasy z dymem !!! 18/11/2013 11:35 #2

  • 57laku
  • ( Użytkownik )
  • Offline
  • Przyjaciel Forum
  • Posty: 1666
Jestem obiemy rencami ZA. Tylko jak wysłać,na adres,konto czy jak? Dajta znać na PW.Cóś uskubiemy.Znam problem my mamy 2 znajdy/podrzutki/+2 koty - są to kochane zwierzaczki-już to nie jest problem.
"Jest tylko jedna rzecz trudniejsza od wychowania innych ludzi - wychowanie samego siebie".
Za tę wiadomość podziękował(a): wojgrawoj, akerl

Odp: Nie bądżmy obojętni ile puszczamy kasy z dymem !!! 18/11/2013 12:16 #3

  • cytryna
  • ( Gość )
Aga podaj na PW wszystkim zainteresowanym adres i nr konta. Nie damy psiakowi zginąć
Mnie też podaj

Odp: Nie bądżmy obojętni ile puszczamy kasy z dymem !!! 24/03/2014 21:02 #4

  • akerl
  • ( Użytkownik )
  • Offline
  • Przyjaciel Forum
  • alkoholiczka
  • Posty: 2680
Łomatko i córko!!! ja dopiero dziś zobaczyłam ten wątek... dziękuję Wam jak nie wiem co za serce...Znajda ma się dobrze,obszczepiony,chyba za mało,bo zeżarł mi pół wykładziny PCV,będę musiała włascicielce odkupić Aż mi głupio,bo się nawet nie odezwałam,ale nie widziałam tego wątku.Jesteście WIELCY
Nie patrz w przeszłość, bo potkniesz się o dziś i popsujesz przyszłość..... aga
  • Strona:
  • 1
354078
576
721
5217
17917
  • Show list
muzyka nom stop
wyłacz off/on Sound emotki Historia opcje Kide Chat
kara2tati: dobrze mowisz
kara2tati: nie ma c dyskutowac
sugarfree: naprawde wszystko w Twoich rękach
sugarfree: próbowałaś już nie pić sama? ile razy?
kara2tati: wiem
kara2tati: nikt inny za mnie tego nie zrobi
sugarfree: a może poprostu na ten moment nie pożegnałaś się jeszce z alkoholem
kara2tati: musze skonczyc
sugarfree: mądrych decyzji
sugarfree: wpadaj tu
sugarfree: napisz na priv
sugarfree: papapa
sugarfree: no co taka cisza?
sugarfree: tylko ja gadam i gadam
Pitbull: no sie rozbujales z tego co widze, ale ja dopiero wrocilem
Pitbull: robilem prace na terapie i troche porzadkow
Pitbull: wpadlem zapalic fajke:)
sugarfree: e tam rozbujałem
sugarfree: chciałem jakoś pomóc
sugarfree: ale niewiele poradziłem
Pitbull: czytalem tylko na poczatku rozmowy
Pitbull: beton ciezko skruszyc na ogol
Pitbull: tak to troche wyglada
sugarfree: ja też kiedyś byłem beton, żelbet nawet
sugarfree: alkohol skruszy
nieznana: witam
sugarfree: cesc
sugarfree: czesc
nieznana: uwielbiam to pytanie ale sama je zadam co słychać? :)
Pitbull: sok z pomaranczy bylem sobie wycisnac jestkulll czesc Kamilo, o ile dobrze zapamietalem
hanys: AVE!! 5a
sugarfree: witaj Hanys
sugarfree: hanys a wiesz że ja jestem gorol?
sugarfree: widzicie sami hihihih
sugarfree: jak hanys zobaczy gorola to ucieka znowwsmech smiech
sugarfree: trzymajcie się , uciekam narqa
hanys: nie ucieka nie ucieka.....lituje sie jak juz
Podlasiak: Siemka wszystkim Przyjaciolom:)
nuta: hej
nuta: jest tu kto?

żeby dodać wiadomość-,zarejestruj sięlubzaloguj